En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 5 februari 2018

Av malin - 5 februari 2018 09:37

Helgen har varit lugn, kikade på nya beck filmen och igår så kollade vi på reprisen på Mello tillsammans med Jessica och hennes familj, lagade tacos och jag hade bakat en efterrrätt på FM, en kladdkaka med chokladbollssmet uppepå. 
Hade även besök utav Jenny och hennes gubbe å barn på FM, snackade goja och drack kaffe.


Idag så är Elvira hemma ifrån dagis och ska vara de hela veckan, så idag har vi Disney maraton, har sett Prinsessan & Grodan, nu är det Ringaren i Notre Dame. Första tvättmaskinen är klar och andra plingar snart också. Ska byta sängkläder i Sveas säng, alla andras är bytta. 


Har börjat med periodisk fasta 16:8, det menas med att jag fastar i 16 timmar och under 8 timmar (12-20) får jag äta. Försöker undvika socker och sötsaker, men vill jag ha så äter jag. Köpte även proteinbars ifrån Barebells, så längtar efter att få smaka på dom, köpte 3 olika smaker. Den med cocos var helt okej, lite mesig i smaken kan jag tycka. Men min kusin tycker det är mycket socker i dom och rekommenderade en annan sort så jag ska ut och kika lite på dom och kanske beställa hem dom. 

Annars händer inte så mycket. Jag har varit på en anställningsintervju, men den tjänsten skulle tillsättas 9/2 och det kan inte jag eftersom jag fortfarande är mammaledig, men det skulle tillsätytas fler den 3/9 och jag hoppas jag kommer med där, för Tobias går hem och blir pappaledig då. Men annars blir det väl kommunen igen. 


Nu pep maskinen så dags att hänga tvätt!
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards