En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 6 februari 2018

Av malin - 6 februari 2018 09:03

Hej å hå, nu rullar dagarna snabbt på och jag vill gärna bromsa tiden lite. Har planerat bröllopet i 1 år nu rätt så precis, om 4,5 månad står vi där som man och hustru. Jag är iaf super taggad och måste bromsa i mitt bridezilla humör. Jag planerar för mycket och det blir mer som ett försök att alla gäster ska trivas och tycka de är super bra, istället för att fokusera på mig och Tobias, att vi ska ha sånt som vi gillar och representerar oss. Men det känns bra att Tobias stoppar och håller mig lite tillbaka. 

Nu har jag iaf hittat servettvikningen och hur vi ska placera namnen, så det känns toppen. Dukningen är det svåraste, men även något som ska vara mycket, lite och fint! Inte bara tallrikar utan kanske lite blommor, men inte för mycket och inte för lite. Svenskens lagom. 


Kalla Fakta går i bakgrunden och det är helt sinnesjukt. Förra veckan var det om Fallet Sanneh och denna vecka handlar det om SFI, jag tycker så otroligt synd om eleverna. Det är inte deras val och jag förstår att det blir svårt för dom att kunna förstå och lära sig språket. 

/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards