En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 24 februari 2019

Av malin - 24 februari 2019 13:03

Sitter vid köksbordet och dricker en mugg kaffe (eller barnen tror det iaf, cola är det egentligen), har precis käkat lunch och nu ska jag snart fortsätta att plugga matten. Har inte kunna satt mig någonting med det i veckan så nu sitter jag och försöker göra lite granna. Men det är så svårt när jag har boken på datorn (online), jag är mer en sån som vill ha mina böcker framför mig och kan ta med mig dom överallt. Svårt när jag är låst med datorn. Så ska försöka ta mig ner till biblioteket i veckan med alla barnen och kolla om jag hittar den där. 


Nu kom Elvira så jag ska skriva ut lite matte och målar blad till henne, älskar verkligen allt jag hittar på Pinterest, så otroligt lättad över att det finns, hjälper mig enormt i mammalivet, haha!
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards