En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 17 februari 2019

Av malin - 17 februari 2019 22:52

Igår blev vi bjudna hem till svägerskan för mellomys å Svea ville klippa sig. Så i tog med massa gotta för att kunna bjuda tillbaka lite å tacka för middagen. Fatet verkade uppskattas iaf och maten var suverän - precis som vanligt!
Svea blev super nöjd med sin nya korta frisyr och vill nu göra slingor också, men då sätter jag i bromsen lite. Klipp dig hur du vill, men färga får dom båda vänta med!

Idag vaknade vi tidigt som vanligt och Tobbe åkte iväg för att fortsätta leta efter den försvunna kvinnan. Så glad och stolt över det han gör och att han själv tycker det är intressant.

Jag & tjejerna har pysslat lite här hemma och små städat. Sen hjälpte dom mig att packa Hoppsans saker i BBväskan, imorgon packar jag i mina & Tobbes. Sen drog vi ut och började städa bilen, älskar verkligen doften av städat bil å såklart blev det en ny wunderbaun! Åkte å lämnade svärföräldrarnas bil, handlade och sen hem. Käkade middag för att sen inta soffan för Farmen med tjejerna. Elvira ville ha chokladdoppade jordgubbar, men fick nöja sig med nutella bredvid och det var okej.

Nu är det dags att sova, ska köra Tobbe till samlingsplatsen imorgon för han ska leta vidare.
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards