En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 23 januari 2018

Av malin - 23 januari 2018 15:52

Var till vårdcentralen idag för att kolla halsen. Blir så jäklad irriterad, först när jag ringde så fick jag vänta i 1v innan jag fick en tid efterso hon trodde att det skulle gå över. Har det gjort de, nej?! Jag förklarade även för henne att jag haft så i över 1 vecka och ville komma och bli kontrollerad direkt eftersom det är otroligt obehagligt att känna såhär. Att känslan av att halsen sväller och det liksom strålar ifrån öronen och nedåt. 

Men hur som haver så följde Elvira och Alva med mig idag, han kände lite vid halsen men allt verkade bra, han frågade lite om mig själv privat och utav hälsomässiga skäl. Fick lämna lite blodprover och sen skulle doktorn återkomma på fredag när provsvaren kommit och när han rådfrågat sin handledare. 


Nu kikar vi på Gåsmamman och ska snart börja med maten, måste ner till tvättstugan och hänga tvätten eftersom tvättberget Evert måste iväg. Har sängkläder ifrån jul som måste tvättas, men jag har bara skjutit på de, haha.

/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards