En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 21 januari 2018

Av malin - 21 januari 2018 20:57

Jag sitter tillsammans med prinsen och Alva ligger i vagnen, kollar på Farmen just nu och snart börjar filmen Medicinen, den har jag velat se väldigt länge så det ska bli kul. Tycker att Helena är en otroligt bra skådespelerska, speciellt tillsammans med Maria. 

Igår var vi hemma hos barnens faster och avslutade kvällen med en supergod hamburgare och sötpotatis strips till mig och Jessica, ett nyttigare alternativ, något som jag ska ta med hem och äta här hemma också. Var första gången som jag åt de och satan så smaskigt det var. Kändes mycket fräschare fast det var friterat. 


 


Idag var vi hemma, donat lite här hemma och köpt en ny tvättmaskin, eller ja begagnad men ny för oss. Ska ju bara ha den för Tobias arbetskläder så han slipper åka till Norberg för att tvätta dom, vill ju inte tvätta dom i våran så den går sönder. men nu när vi fick chansen att köpa en för 100kr så var det bara att slå till! :) 


Nu har filmen börjat!
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards