En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 5 januari 2018

Av malin - 5 januari 2018 08:30

Dagarna bara flyger förbi just nu och det känns som att snart är våren här. De är oftast snöblandat regn och slasken blir bara mer och mer. Snart är sommaren här och då kan jag titulera mig fru. 
Alvas kolik blir bara mer och mer, igår natt vaknade hon 1 gång i timmen och skrek, inatt har hon 'bara' vaknat 4gånger ifrån 02-08 ungefär. Har sovit någon timme på fm dom dagarna så jag orkar lite mer.


Nu är vi äntligen klara med inbjudningskorten och ska skicka iväg dom, några har vi redan åkt och lämnat och sen ska vi skicka resten när barnbidraget kommer. Festhäftena är i fullgång också, men dom kan jag inte färdigställa förrens OSA datumet är utgånget, då vet jag ju vilka gäster det är som kommer och vilka som inte kommer. 


Dags att börja göra Spotifylistan till middagen!
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards