En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av malin - 22 februari 2015 09:28

Melodifestvalen ifrån Östersund gick igår och jag missade den, eller jag hade inte tid att se den, så när barnen somnade så skulle jag trycka på play på tvn för att se den, men den fanns inte där, men på nätet fanns den, men orkade inte koppla datorn till tvn. 
Klev upp med flickorna igår för Tobias begärde sovmorgon, absolut! Gick ner och smällde igång Melodifestivalen på telefonen, i med head setet och sen började programmet och musiken flöda i öronen. Satte igång att diska upp de lilla från igår, laddade kaffe bryggaren, kastade in en maskin tvätt, startade en film till tjejerna och fixade frukost till dom. Lagade världens brak frukost för två kämpar som mig och prinsen, bondomelett med potatis, chorizo, spenat, paprika, smaskigt värre och till de så blev de 1 gas Argi+ drink med aloevera berry nectar, mumsfillibabba!


   



Idag får vi se hur det blir med dagen, ingenting är inbokat men jag är grymt sugen på en kaffe hos S & B, men har ju en massa måste egentligen här hemma, tvätta till exempel, skit tråkigt! Haha. 
/yours truly malin


Ovido - Quiz & Flashcards