En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av malin - 12 februari 2015 18:42

Nu var det ett tag sedan jag skrev, undra hur många gånger jag har öppnat med den frasen? hahah. 
Skrivbordet är nu städat och nästan all skit inne på mitt kontor som ska ner till källaren är sär nere, lite är kvar men Rom byggdes inte på en dag. Nu är mina skolböcker, ett glas vatten, innehållet från 1/2 kebabrulle och 1 burkpizzasallad med mig. 

För någon dag sedan ville Svea ha tacos och jag börjar verkligen tröttna på hennes matval, antingen så är det favoriten pannkaka eller den där fredagsmysiga tacosen, suck!! Men vad gör man inte för sina älskade? Så hon fick allt fixa tacosen med mig, jag stekte köttfärsen och hon fixade salladen (med viss dels hjälp från mig), sen dukade hon och käkade som aldrig förr, gräddfil är en favorit så hon äter typ bara gräddfil och sallad, haha!

   

Dagen efter den goda middagen så ville flickorna göra något, de ville äta kaka, så visst tänkte jag ocg slängde tillsammans med flickorna ihop en blåbärs sockerkaka, de valde bären, eller Svea valde blåbär och Elvira jordgubb, men de var för gamla så jag var tvungen att kasta dom så hon gick med på blåbär :)

 


Igår när jag skulle sova så låg det något vid mina fötter, Maja och Sixten låg och sov, så himla söta, fast jag inte är en kattmänniska så tyckte jag verkligen om dom vid det tillfället :)
Dags att äta upp maten och sen fortsätta med mitt skolarbete, Vård & omsrog i livets slutskede.
/yours truly malin


 



Ovido - Quiz & Flashcards