En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av malin - 21 februari 2015 19:17

De senaste dagarna har varit en rejäl berg och dalbana, men slutet gott allting gott eller vad är de dom brukar säga?
Idag hämtade vi hem 2 soffor och 1 byrå som bortskänkes, äntligen har jag ett vardagsrum så jag kan sova i mitt sovrum. Byrån ställs ner i gästrummet så gästerna kan lägga kläder :) den ena soffan är trasig synligt men har varit och köpt filtar så jag täcker den! Det duger gott och väl tills vi köper en ny, men dom blir kvar ett tag iaf, sjukt sköna!!

Nu sorter jag och flickorna framför tvn och kikar på den lilla sjöjungfrun samtidigt som vi gottat i oss ett grönsaksfat, paprika, blomkål, morot, gurka. Flickorna äter hellre de än godis och annat snask, då kan mamman äta också ;)
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards