En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av malin - 30 mars 2013 00:02

Ibland blir jag bara så trött på min vårdcentral, förra onsdagen så skulle en sköterska ringa upp mig för en tid till barnmorskan så jag får ta ur spiralen, för hon hade en ledig tid denna torsdag, men jag har fortfarande inte hört något och nästa lediga tid var om 1,5 månad, känns ju så jävla stabilt!! NOT! 


Idag har jag varit väldigt duktig, medans Tobbe åkte till Örebro så tog jag tag i lägenheten, dammsög och skurade hela, vikte tvätten, gjorde rent toan och ordnade upp i garderoben. Tänk va konstigt det kan vara, när Tobbe är hemma händer inte så mycket, när jag är endam händer inte så mycket, men så fort jag blir ensam hemma med barnen så kan jag städa hur mycket som helst, haha!

Tog en promenad på kvällen med flickorna och mötte slutligen upp Tobbe som hade kommit hem. Nu sover alla så sött och jag har fixat barnens påskägg som de ska få imorgon. 

På söndag blir det loppis igen för min och Tobbes del, hoppas vi får in lika mycket som förra gången eller helst mer så klart! :) 

Dags att fortsätta plocka, så skönt att kliva upp till ett fräscht hem! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards