En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av malin - 27 mars 2013 13:15

Just i denna sekund så är allting som vanligt, men förra veckan så kom min älskade Sara hit utan min vetskap, snacka om att jag vart chokad! Tobias och Sara hade knopat ihop detta och överraskade mig, REJÄLT! Efter att hon åkt så vart det sjukt tomt men hoppas hon kommer snart. Sarina kommer på fredag så det fyller ut mig lite till, älskade syster!


Idag har det varit lungt på hunddagiset, alla hundar är så fina och går ihop. Igår fick jag rycka in lite på sushin och hjälpa till där, det var kaos ett tag, men det ordnade upp sig som tur var. 


Städar och håller på nu, men tog en paus innan den sena lunchen ska avnjutas, kyckling kebab är på plattan nu!

Ikväll blir det filmtajm hemma hos Sandra, funderar på om man kanske skulle dra till med lite grönsaker och dipp? 

PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards