En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av malin - 18 mars 2013 22:44

Träningen är klar för idag, musiken är inlagd på telefonen och allt är färdigt för imorgon. 

Vart 70 benböj och wii aerobics, joggning och rockringandes, snacka om att benen är döda. Puuuh!


Kikar nu på Ullared och längtar ännu mera tills vi åker dit i sommar, jag och min älskade Tobias! 

PUSS,

Av malin - 18 mars 2013 14:44

Detta är nu min nya vän, helt underbar uppfinning enligt mig! Jag köpte ju konsolen och en ståbräda med ett spel till och i förrgår så stod jag på plattan för första gången, gud va roligt det var! Så nu kör jag träningen eniligt Tobias åsikter och krav samt mina sqauts. 


Annars blir det inte så mycket gjort, donar och har mig, jobbar på hunddagiset och söker jobb, mer än någonsin faktiskt! Sen hoppas jag på att Tobbe får börja på sitt jobb också. Barnen är hos dgmamman nu och Tobias sover, jag ska fortsätta söka mina jobb och ikväll blir det kanske en tripp till Uppsjön och handla Partylite ljus av den fina Jessica! 


Imorgon blir det jobb och jag ska banne mig gå ut till hundddagiset, jag har sagt det många gånger, men nu har jag inga fler undanflykter. Kläderna är tvättade och torra, musiken lägger Tobbe in på min mobil imorgon och vädret ska vara fint, så nu är det sagt och imorgon sker de, walk it!


PUSS, 

Ovido - Quiz & Flashcards