En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av malin - 21 februari 2013 19:04

Ja här hemma är vi fortfarande förkylda, jag har knappt en röst emellanåt och har en förjävlig rethosta. Provsvaren har ännu inte kommit angående magen så imorgon kommer nog dom. 

Ringde om en praktik plats idag med och börjar förhoppningsvis på fredag nästa vecka, har varit där nu i 2 dagar på introduktion och imorgon ska jag dit igen, känns jätte bra och jag trivs med de än så länge.


Imorgon kommer även systeryster hit och stannar ca 2veckor och de gillas, både av mig och resterande, Svea är väldigt för moster just nu. Ska även fixa klart här hemma imorgon. Istället för att flytta när vi inte trivs så möblerar vi om och har oss, nu har vi bytt rum med barnen och det vart sjukt snyggt i vårat sovrum, öppet och fräscht! Barnens rum är jag inte riktigt nöjd med, men de kommer sen när vi köper ny säng till Elvira. 


Nu ska jag dyka ner i sängen och läsa lite Mr Grey, PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards