En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av malin - 16 februari 2013 23:32

Jag och tjejerna fick lite nytt + att det var en stavmixer för 49:- istället för 349:- 

Svea fick 2 pyjamasar, Elvira fick 2 baddräkter (för Sveas var för liten) och sen fick de en varsin morgonrock.


     

          

Av malin - 16 februari 2013 21:01

Ja jag funderar mycket starkt på att byta efternamn, nej inte till Steinbach som min älskade prins utan till ett annat, säger senare om mitt beslut går vidare eller om jag bara ska tänka på de.

Nu kollar jag på Melodifestivalen i min ensamhet, har varit ensam med flickorna idag för Tobias har varit med Matti, Jens och Börjesson till nå Sppedweekend eller nå sånt i Orsa, men de kom hem tidigare än jag trodde så vi åkte tillsammans till Beppes och köpte burgare, mummsigt! 

Tobbe kör en kompis till Skultuna nu och kommer om någon timme, får se om det blir kvällen då eller om det blir att dejta lite Mr Grey. Ska kasta i lite ricinolja i huvudet också, har ju köpt hem 1 liter nu så jag har ett tag till. Igår hittade jag även en video på youtube som jag använder mig utan när jag appilicerar den, (hittar dock inte den nu).


Köp ricinoljan här.


Ovido - Quiz & Flashcards