En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av malin - 19 februari 2013 23:12

Kan inte skriva så mycket om boken än LÄS DEN!! Man blir helt fängslad. Sol klart 5 av 5 herrejösses!

Av malin - 19 februari 2013 09:09

Hur mycket snor kan det finnas i en människa? Jag funderar nästan på om jag ska forska vidare i detta och se, för jag börjar undra om jag kanske snyrer ut lite vävnader, verver och muskler, ja en bit av hjärnan är nog också borta.. 

Sitter och försöker få i mig lite jordgubbskräm nu innan jag ska lägga mig i sängen eller kanske soffan och läsa lite i världens bästa bok just nu, Femtio nyanser av honom. Åååh riktigt porrbok, men den är bra! Igår så fick jag ett paket av min fina prins, de resterande 2 böckerna i triologin, ååååh <3


 


Igår så ringde Tobbe och bokade en lägenhet över en helgen i Sandarne så vi kunde vara där, men vi måste prioritera bilen så jag har nu avbokat den. Sen låg vi i sängen igår och kikade lite på vad han och jag kunde göra i sommar, ensamma. Så vi kom fram till att vi skippar Kuggnäs och drar iväg på Ullared istället, en hel helg, bara han och jag, underbart!! Så nu blir det att spara pengar och sälja iväg allt skit som vi har, jippi!!


Hoppas ni läsare är krya!! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards