En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 16 mars 2018

Av malin - 16 mars 2018 12:05

Jag har varit borta ett tag nu igen, men det har verkligen inte funnits tid, även fast jag har velat.

I 1 vecka har Tobias varit pappaledig och jag har knappt fått jobba, så detta blir kämpigt, men vi klarar de! Igår fick jag ÄNTLIGEN mina inloggsuppgifter till kommunen så jag la tillgängeligheten igår. Så på tisdag fick jag första bokningen och hoppas de ramlar in mera.


Nu har jag suttit och gjort klart festhäftena till barnen och jag är super nöjd med dom. Dags att införskaffa pennor till din så de kan måla. 
Svea är i skolan, Elvira har ritat och Alva precis ätit så nu jag kan fortsätta med de vuxnas häften. Tobias är och lagar bilen så den kan fungera bra nu hoppas jag, åtminstone bättre!


Dags att fortsätta för nu somnade Alva.

/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards