En herrejösses blogg.

Alla inlägg under april 2018

Av malin - 15 april 2018 11:43

Lång tid har gått, men jag lever ännu.
Har jobbat för fullt och under påskveckan så tillbringade barnen den med morfar och åkte även en dag med mormor och shoppade. De har haft super mysigt och va glada över att komma hem igen. Medans dom varit på påsklov så har jag jobbat jobbat och jobbat, magsjukan kom till boendet och jag klarade mig de första 5 dagrna, sen blev jag sjuk en kortis. Men upp på benen och klarade några till dagar medans magsjukan härjade.


Nu sitter jag på jobbet igen, demensavd idag och sedan när jag slutar kommer mina kusiners pappa på besök och kanske senare ett par vänner. Jag skulle även på ljusparty ikväll men det verkar som den är inställd och flyttad till nästa söndag istället, så vi får se, kanske åker dit iaf och hälsar på bara.


Nu är rasten slut!
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards