En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 26 september 2017

Av malin - 26 september 2017 09:52

Igår så firade vi hela 8 år tillsammans, jag och min älskade Tobias. Han som stannar kvar fast jag får mina jäkla utbrott och homoner. Hade gjortr vår middag, som vi typ alltid åt i början utav årt förhållande, potatisgratäng med schnitzel, beasås och sallad. Sen blev det en napoleonbakelse till efterrätt. Han fick en stor bukett med blommor, choklad och Nocco tropical, skulle ha köpt med vattenmelon men den fanns varken på Hemköp eller Konsum. 


Idag har vi tagit de lugnt, dagen har ju knappt börjat men vi har reda skickat iväg Svea till skolan, köpt frukostt på Wiener condis och hälsat på fina Marie på hennes jobb. Drog hem och la oss i soffan, Elvira kollar på Greta gris och jag håller mig till Gilmore girls. 
/yours truly malin 

Ovido - Quiz & Flashcards