En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 2 oktober 2015

Av malin - 2 oktober 2015 14:48

Vaknade tidigt imorse och tog barnen till dagis som vanligt, men jag skulle verkligen behöva få tillbaka min plugg kraft, jag tycker ju det är roligt, men det är så in i svängens stora uppgifter nu samt att jag håller på med mitt gymnasie arbete, de fick jag iaf godkänt på av de lilla jag skickade in, så jag hoppas jag hamnar på arresten ihelgen så jag kan jobba, slippa ha massa hushållssysslor i huvudet.

Om 1 timme kommer prinsen och hämtar mig så vi hämtar barnen ifrån dagis, handlar och sen hem för ikväll är det pizza för hela slanten. Tjejerna ville ha sina favoritpojkar också, så deras pappor kommer med, så vi ska baka pizza och kika på idol, eller det blir väl jag och barnen, grabbarna grus pratar bilar och dricker kaffe i köket om jag gissar rätt, haha!

Nu åkte mamma till USA också och blir borta i ca 3 veckor, vissa har det bra jädra lyxigt!
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards