En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 1 oktober 2015

Av malin - 1 oktober 2015 09:22

Jag är väldigt svag för att köpa nytt till flickorna, köpte i somras nya tennisskor av märket Pax till tjejerna, men de har dom lyckats gjort hål på vid tårna eftersom dom bromsar gungorna på så vis. Så just nu klickade jag hem 2 par skor till tjejerna ifrån HM. De fick själv välja vilken färg dom ville ha, så Elvira valde de svarta och Svea ville ha dom gråa.

   


Skulle till Åse och plugga idag, men jag blev hemma för hon hade en massa ärenden att göra så nu inväntar jag att prinsen ska komma hem och hämta bestick för han glömde de imorse. Flickorna är på dagis och jag är uppskriven på arresten tills på söndag kl 15, så hoppas dom ringer någon gång iaf, pengar pengar pengar :)
 
Dags att fortsätta med skolarbetet!
/yours truly malin

Av malin - 1 oktober 2015 06:57

Gick och la oss rätt sent igår, strax efter 23, hujedamig! Men uppe med tuppen som vanligt 5.30, duschade och sa hejdå till Tobbe, flickorna sitter i soffan och har precis ätit färdrig sin frukost. Själv sitter jag vid köksbordet, tittar på Paradise Hotel och äter min frukost. Idag blev de detta;

 


Äggröra; 5pp
4 äggvitor
ca 80g skivad kalkon
1 grillkorv
Svartpeppar, salt, vatten.

Självklart så dricker jag kaffe till de. Dagen verkar bjuda på plugg med Åse, undra om jag ska cykla dit och få lite motion eller om jag ska gå eller vara lat och ta bussen, sitter ju ändå på bussen påväg till henne efter jag lämnat flickorna, vi får se hur det bli!
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards