En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 13 november 2017

Av malin - 13 november 2017 14:35

Tiden går så otroligt sakta just nu, prinsen jobbar hemifrån idag och de skulle ju passa perfekt om man fick åka in och föda idag då, men ikke sa Nikke, det är cool lungt i magen. Mina barn har ju en förmåga att stanna längre eftersom Svea stannade BF+8 & Elvira BF+12. Kruxet är att Svea fyller de 20enoch jag blir nervös över att Pyret kanske kommer då, för Svea vill verkligen inte ha bebisen då.


Var upp till Sveas skola idag och träffade skolsystern, jätte trevlig kvinna!
Håller på att planera bröllopet nu också, har kommit en bit på vägen. Små saker som man kan fixa i förväg och planera. Men det är inte att bara fixa, utan jag måste ha stenkoll, räkna till höger och vänster, vilka ska komma, vilka ska inte komma, vad ska serveras, vad ska drickas, vem gör vad och vad ska vi ha på oss?!

Bridezilla kan jag aldrig förneka att jag är, Tobias blir tokig emellanåt, haha!


Dags att fortsätta planera, kolla lite på bordsplacering!
/yours truly malin


Ovido - Quiz & Flashcards