En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 6 januari 2017

Av malin - 6 januari 2017 22:48

Ja som allt annat som man lovar ppå nyår så fortsätter de vanligtvid till mitten utav februari. Än så länge, 6 dagar in på de nya året så fortsätter jag min viktigaste år. Jag känner mig peppad, men jag håller hoppet uppe. 

Prinsessorna ligger och sover i sängarna och Tobias är i garaget med grannen, har varit lugnt med jobb, endast jobbat 2 pass än så länge, imorgon jobbar jag igen och jag har även sökt sommartjänsterna som kommit ut, hoppas och håller tummar å tår att jag får nattjänst. 


Annars då? Jodå de rullar på, har samlat ihop lite filmer till pappa och ska skicka ner dom med lite pocket böcker så han får nå att göra om kvällarna. Ska försöka få fram MOM & Big bang för de är något han verkligen gillar, samt Morden i Midsummer.
Jag har fastnat för en ny serie också, gammal men ny, The OC, har försökt att följa den många gånger, när den väl gick på tvn när en annan var ung så följde jag den inte men mina klasskompisar gjorde de.


Dags att hoppas in i duschen och sen fortsätta kolla på tvn uppe istället för här vid datorn. 

/yours truly

Ovido - Quiz & Flashcards