En herrejösses blogg.

Direktlänk till inlägg 10 mars 2017

Fredag - ägd.

Av malin - 10 mars 2017 14:09

Svea sitter bakom mig på kuddarna och spelar Hugo, hittade spelet i app store och var tvungen att ladda hem de, kommer ihåg när man har liten och spelade de på datorn och på morgonen så var barnen med och tävlade i tvrutan, Hugo och Rabbalder spelades, var så avundsjuka på dom som kom fram och fick spela.


Idag kom även 2 paket ifrån CDON på posten, beställde hem en film till flickora och en till prinsen. När jag jobbade mycket förut, precis när Morran och Tobias började sändas så kollade flickorna och Tobbe ofta på den, varpå jag frågade en kväll vad vi skulle se på. Jo de ville ju se filmen med mamma och pappa, jaha vilken är de då? Jo Morran och Tobias. Fy så hemsk jag kände mig då, men jäklar vad jag skrattade.

    


Imorgon skulle vi egentligen åka till Sala och kolla på när D körde runt runt en bana i flera timmar, men de blev tyvärr inställt för hans del så nu vette tusan vad vi ska hitta på imorgon, kanske kan vi åka på tippen med allt jävla skit som står här? Har 2 stor fotöljer, 2 soffor, utemöbler och annat små skit. Fast Lucas fyller ju år idag också så kanske ska åka dit och gratta istället, mycket roligare ^^,


Nästa vecka börjar jag äntligen jobba igen, efter att ha legat hemma i över 1 vecka så ska det bli skönt att få komma tillbaka, är ju fortfarande hes och hostig, men måste tillbaka nu känner jag, kan inte bara vara hemma och dra benen efter mig. 

/yours truly malin



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2019 16:54


Så otroligt tyst här hemma nu. Alva är hos sin farmor & farfar inatt så jag kan få sova en hel natt utan att bli väckt och även få sovmorgon. Lämnade henne efter att vi löste melodikrysset och sen har vi spelat monopol med dom 2 stora tjejerna. Elvir...

Av malin - 27 februari 2019 13:50

Sitter och lyssnar på ljudboken Torpeden : en bok om Johan Darwich som läses utav Jens Hultén, en röst som jag tycker är otroligt behaglig att lyssna på. Han passar bra att läsa denna bok. Svea sitter mittemot mig och ritar, Elvira är ute och leker, ...

Av malin - 24 februari 2019 13:03

Sitter vid köksbordet och dricker en mugg kaffe (eller barnen tror det iaf, cola är det egentligen), har precis käkat lunch och nu ska jag snart fortsätta att plugga matten. Har inte kunna satt mig någonting med det i veckan så nu sitter jag och förs...

Av malin - 17 februari 2019 22:52

Igår blev vi bjudna hem till svägerskan för mellomys å Svea ville klippa sig. Så i tog med massa gotta för att kunna bjuda tillbaka lite å tacka för middagen. Fatet verkade uppskattas iaf och maten var suverän - precis som vanligt! Svea blev super ...

Av malin - 16 februari 2019 13:51


I allahjärtans dag present så fick jag inge materiellt utav prinsen, däremot skulle jag få sovmorgon idag. En natt utan Alva & sova så länge jag ville. Efter 30min så plingade det till i hans telefon, det var såklart FRG som skrev att han skulle ha b...

Ovido - Quiz & Flashcards