En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 29 september 2015

Av malin - 29 september 2015 17:58

Sitter vid köksbordet och har precis tryckt i mig en smarrig middag, har börjat köra mjölkfritt, vetefritt och viktväktarna, här ska det gås ner i vikt och min mage mår mycket bättre när jag kör utan mjölk och vete.
Pluggar på som vanligt mot att bli USKA, har bytt inriktning så nu riktar jag in mig på äldre och inte psykiatri som jag valt först. Men det känns bra, har även fått ett nytt jobb, arrestvakt i Avesta, hallelulijah vilket underbart jobb, var lite skeptisk till en början men det känns toppen och jag verkligen trivs med arbetskamraterna och arbetssysslorna!

Har hänt mycket på sistone men jag kommer uppdatera er lite då och då med vad som händer familjen Steinbach/Tjus.
Blev ett litet inlägg idag men jag ska förbättra mig, jag lovar!
/yours truly malin

Ovido - Quiz & Flashcards