En herrejösses blogg.

Alla inlägg den 16 april 2015

Av malin - 16 april 2015 12:43

Jag har fått nå virus eller någonting på datorn som inte vill ge med sig, sambon säger att det inte finns nå virus på datorn men jag får popup fönster och sidobyten hela tiden. Så nu gör jag ett till hjärterligt försökt att kunna skriva ett inlägg. 
Mycket har hänt, Svea blir allt trotsigare och jag hoppas den verkligen lägger sig snart för så här många gråa hårstrån har jag aldrig haft, ser ut som farmor i huvudet, fast med längre hår. 
Elvira går ju på den stora avdelningen nu och har fått en egen hylla efter att ha fått dela med storasyster ett tag. Nästa vecka börjar flickorna på Knytte (typ som Mulle) och de är så exalterade, skönt att de även har olika dagar, Svea har tisdagar och Elvira har torsdagar. 

Jag själv började en till kurs idag, Psykiatri 1, avslutar på söndag Etik & människans livsvillkor, hallelulijaah! Mycket studier nu och jag har lagt in en högre växel för att kunna hålla på med jobbet också, mina älskade aloevera produkter. Har precis haft en tävling och svägerskan vann en solspray som nu också är månadens produkt, lyckliga människa!
 


Dags att fortsätta med pluggandet, ska hämta hem flickorna från dagis, tvätta och laga mat också, full dag!
/yours truly malin 

Ovido - Quiz & Flashcards