En herrejösses blogg.

Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Torsdag - snart helg.

Av malin - 7 maj 2009 17:40

Ja, länge sedan man bloggade nu känns det som, men skit samma. Är ganska piss les spå livet just nu. Jag och Veronica mår fan inge bra, vi snackar varje kväll och samma kväll avsluter vi med samma mening 'Alla lämnar fan oss'. Så vi ligger ju tydligen inte på topp, men skit samma. Nu har vi fått jobb på Prior i 1,5 vecka, så vi får se vad som händer efter de.

Dagen såg/ser ut så här;
Hämtade Erik(eller var det Fredrik?) så vi skulle gå till bussen, mötte Jan-Ove och André, jobbade och åkte hem med pojkarna igen. Kramkalas och kiss on the kind sen hoppade dom av, äckelbarn. Gick och handlade och sen hem, hoppade direkt ini duschen för att bli av med svetten. Klädde på mig och skulle gå ner till killarna och käka. Då plingar Fredrik på och undra om jag kunde hjälpa honom städa bilen, öhm.. ehm.. jahaa, ja så hopp in i bilen så åkte vi hem hit och städade den. Så nu sitter jag här, blev bjuden på kaffe och det tackar man ju inte nej till sen så blev förtjänad några minuter vi datorn, medans sunshine spelar 'guitarr hero', och ibland går det bra för han och ibland inte, haha, hans goahumör!
Ska gå hem till dom andra pojkarna nu och käka mat, sen ska jag ligga i deras soffa och glo på tv och busa med dom! Vet inte om alla är hemma eller inte, men det märks väl, jag ska dit! Annars vet jag ju vart deras 'gömda' nyckel finns så jag tar väl den annars, mohaha!

Fritz kommer inte på fredag, mycket mycket sorligt tycker jag! Men nästa fredag sa han, men vi får se hur det blir med det. Då skulle han stanna 1 vecka sen skulle jag med honom hem i en vecka och vi skulle på någon konsert/festival, jag fatta inte. Men iaf, i Borås, Völund, Nidhöggs, Sot, Heroes och massa andra skulle dit så vi får se om jag stannar hos honom då. Om jag inte jobbar som sagt då, men det märks väl.

Ihelgen blir det antagligen fest fredag-lördag, på lördag ska vi på strippklubb, jag, veronica, nya grannpojkarna, deras kompisar, Jan-Ove, Björn-Arild, André? Och massa andra. Haha, läckert, 2 tjejer och 20000 killar på en strippklubb, jaja, det blir nog... Spännande :)

Mamma, ring mig!!
/malintjus 

 
 
Ingen bild

sara

7 maj 2009 19:30

låter spännande, den klubben ville ju jag oxo gå på, bajs på er :P hahaha har vevve berättat vad som hänt här hemma om mona and stuff

 
Ingen bild

jossaanw

9 maj 2009 17:14

jag e hemma från Prag nu :) Du kan väl höra av dig babyfaaaaaaace!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malin - 2 mars 2019 16:54


Så otroligt tyst här hemma nu. Alva är hos sin farmor & farfar inatt så jag kan få sova en hel natt utan att bli väckt och även få sovmorgon. Lämnade henne efter att vi löste melodikrysset och sen har vi spelat monopol med dom 2 stora tjejerna. Elvir...

Av malin - 27 februari 2019 13:50

Sitter och lyssnar på ljudboken Torpeden : en bok om Johan Darwich som läses utav Jens Hultén, en röst som jag tycker är otroligt behaglig att lyssna på. Han passar bra att läsa denna bok. Svea sitter mittemot mig och ritar, Elvira är ute och leker, ...

Av malin - 24 februari 2019 13:03

Sitter vid köksbordet och dricker en mugg kaffe (eller barnen tror det iaf, cola är det egentligen), har precis käkat lunch och nu ska jag snart fortsätta att plugga matten. Har inte kunna satt mig någonting med det i veckan så nu sitter jag och förs...

Av malin - 17 februari 2019 22:52

Igår blev vi bjudna hem till svägerskan för mellomys å Svea ville klippa sig. Så i tog med massa gotta för att kunna bjuda tillbaka lite å tacka för middagen. Fatet verkade uppskattas iaf och maten var suverän - precis som vanligt! Svea blev super ...

Av malin - 16 februari 2019 13:51


I allahjärtans dag present så fick jag inge materiellt utav prinsen, däremot skulle jag få sovmorgon idag. En natt utan Alva & sova så länge jag ville. Efter 30min så plingade det till i hans telefon, det var såklart FRG som skrev att han skulle ha b...

Ovido - Quiz & Flashcards